Szkoła Podstawowa w Irzadzach
Rektutacja do przedszkola
27
lut
2023
Więcej
Przejdź do menu głównego.
Przejdź do treści.
Przejdź do wyszukiwarki.
Uruchom wysoki kontrast.
Uruchom wersję tekstową.
Skróty klawiszowe:
Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.
Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...
Wysoki kontrast.
Wysoki kontrast.
Oficjalna strona internetowa Szkoły Podstawowej im. Jana Ledwocha w Irządzach. Strona wyposażona w automatycznego lektora treści. Usługa lektora dostępna jest z poziomu poszczególnych podstron.
Wersja dla niesłyszących.
Nauka to potęgi klucz
Irządze 28.11.2019
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Na dostawę oleju opałowego lekkiego do Szkoły Podstawowej im. Jana Ledwocha w Irządzach
Zamawiający: Szkoła Podstawowa im. Jana Ledwocha w Irządzach
Irządze 126, 42-446 Irządze
Termin otwarcia ofert: 12.12.2019 r. godz. 11.00
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Dostawę oleju opalowego lekkiego do celów grzewczych w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2020 r. w ilości ok.40 000 litrów zgodnie z zamówieniami zamawiającego.
2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
Jednorazowo będzie zamawiane do 15 000 litrów wg potrzeb zamawiającego.
Rozładunek następować będzie poprzez pompę przy autocysternie.
Ilość zapisana na rachunku musi zgadzać się z ilością wg wskazań na układzie pomiarowym przy autocysternie.
W ofercie należy podać cenę na dzień 09.12.2019 r. zgodnie z oficjalnym cennikiem producentów.
Dostarczony olej musi posiadać atest, certyfikat lub świadectwo jakości.
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ.
Dostawy będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00
3. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)
Kod CPV: 09135100-5
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji dostaw oleju opałowego od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
III. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający warunki udziału w postępowaniu:
a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a
także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający
uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania
co najmniej trzech dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego
zamówienia, tj. ilości dostaw wraz z referencjami.
c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art.24 P.Z.P.
Zaakceptują termin płatności min. 30 dni od daty otrzymania faktury,
IV. OFERTA:
Oferta powinna zawierać:
wypełniony formularz ofertowy ( zał. nr 1 )
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( zał. Nr 2 i zał. nr 3 )
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku podmiotów występujących wspólnie wymagana jest umowa regulująca współpracę. UWAGA: dokument winien być wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego,
potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert.
aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz dostaw zał. nr 4
Zaakceptowany wzór umowy zał. Nr 5
Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
Oferta musi być złożona zamawiającemu w nienaruszonym, trwale zamkniętym opakowaniu, oznaczonym w sposób następujący:
Nazwa i adres oferenta
nr telefonu ..................
Szkoła Podstawowa im. Jana Ledwocha w Irządzach 42-446 Irządze 126
Oferta na dostawę oleju opałowego
nie otwierać przed dniem 11.12.2019 r. godz. 11.00
Koszty opracowania i dostarczenia ofert obciążą wyłącznie oferenta.
Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą
„ ZA ZGODNOŚĆ Z ORGINAŁEM” i poświadczone przez oferenta.
Wszelkie zmiany lub poprawki w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
Oferta, wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca nie później niż w terminie ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione.
V. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI.
1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje przekazywane będą w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną.
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia
lub inne informacje za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie
potwierdza fakt ich otrzymania.
VI. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBÓW DOKONYWANIA OCENY:
Kryteria:
- cena ofert brutto - 100%
Sposób oceny ofert:
CENA
Cnn * 100 %
Cof
Cnn – cena najniższa
Cof - cena oferty ocenianej
Wyniki zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
VII. SKŁADANIE I OTWARCIE OFERT.
Ofertę należy złożyć do dnia 11.12.2019 r. do godziny 10.00 w sekretariacie Szkoły Podstawowej im. Jana Ledwocha w Irządzach, 42-446 Irządze 126
Przed upływem terminu do składania ofert, wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.12.2019 r. o godzinie 11.00 w sekretariacie Szkoły Podstawowej im. Jana Ledwocha w Irządzach, 42-446 Irządze 126. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami jest
Jerzy Warzecha – dyrektor szkoły, tel. 797 410 303 w godz. od 8.00 do 14.00.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców w celu uzupełnienia braków w ofercie lub złożenia wyjaśnień do treści oferty
Załącznik Nr 1
……………………………………………..
(pieczątka Wykonawcy)
FORMULARZ OFERTOWY
Dane dotyczące Wykonawcy
Nazwa Wykonawcy: .................................................................................................................
Adres Wykonawcy: ...................................................................................................................
Numer telefonu: …………………………… Numer faksu ……………………………….
Numer REGON: …………………………….. NIP: ………………………………………..
e-mail: ………………………………………………………………………………………..
Dane dotyczące Zamawiającego
Szkoła Podstawowa im Jana Ledwocha w Irządzach
42-446 Irządze
Irządze 126
Zobowiązania Wykonawcy
Odpowiadając na zapytanie ofertowe dotyczące realizacji zamówienia pod nazwą:
„Dostawa oleju opałowego lekkiego do Szkoły Podstawowej im. Jana Ledwocha w Irządzach”
zobowiązujemy się, dostarczać olej opałowy, którego producentem jest ………………………………………………………. za cenę:
(nazwa producenta)
Cena ofertowa netto………………………………………………………...zł/l
(Słownie: ……………………………………………………………………………………)
Stawka pod. VAT ………….%, wartość podatku VAT ……………………………………..zł
Cena ofertowa brutto.................................................................................zł/l
(Słownie: ……………………………………………………………………………………….)
co stanowić będzie przewidywane łączne wynagrodzenie za przedmiot zamówienia
w wysokości 40000 l x ............................ = ........................ zł netto, plus obowiązujący podatek VAT …………………zł, co wynosić będzie ........................ zł brutto.
Sposób ustalenia nowej ceny, to wyliczenie współczynnika według ceny internetowej netto zgodnie z komunikatem cenowym PKN Orlen lub Grupy Lotos. Cena (internetowa) netto na dzień dostawy dzielona przez cenę (internetową) netto z dnia 09.12.2019r. pomnożona przez cenę brutto wybranej oferty.
Zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do rozpoczęcia i zakończenia realizacji zamówienia w terminie: od daty zawarcia umowy do 31.12.2020 r.
Osoby do kontaktów z Zamawiającym
Osobą (osobami) do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialną za wykonanie zobowiązań umowy jest/są:
............................................................, tel. kontaktowy, faks: ……………………………...
zakres odpowiedzialności …………………………………………………………………..
............................................................, tel. kontaktowy, faks: ……………………………...
zakres odpowiedzialności …………………………………………………………………..
Oświadczenie dotyczące postanowień zapytania ofertowego
Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami zawartymi w zapytaniu ofertowym
i nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy niezbędne informacje
do przygotowania oferty.
Oświadczamy, że załączone do zapytania ofertowego wymagania stawiane Wykonawcy oraz postanowienia umowy, zostały przez nas zaakceptowane bez zastrzeżeń
i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu
i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Załączamy do niniejszej oferty – certyfikat jakości opału oraz
………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………
Nazwa firmy (Wykonawcy): |
|
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu |
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na zakup i dostawę oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. Jana Ledwocha w Irządzach, oświadczam/-y, iż spełniam/-y warunki w zakresie:
posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
posiadania wiedzy i doświadczenia,
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Niniejsze oświadczenie Wykonawca składa pouczony o odpowiedzialności karnej z art. 233 Kodeksu Karnego – „Kto składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, zeznając nieprawdę lub zataja prawdę, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3”. |
|
|
|
|
miejscowość |
data |
|
Podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy |
Nazwa firmy (Wykonawcy): |
|
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu |
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na zakup i dostawę oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. Jana Ledwocha w Irządzach, oświadczam/-y, iż brak jest podstaw do wykluczenia mnie (nas) z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.).
Oświadczam/-y, że wszystkie złożone przez Wykonawcę/Wykonawców informacje i oświadczenia mające lub mogące mieć wpływ na wynik niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia są prawdziwe w dacie ich przekazywania do Zamawiającego.
Niniejsze oświadczenie Wykonawca składa pouczony o odpowiedzialności karnej z art. 233 Kodeksu Karnego – „Kto składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, zeznając nieprawdę lub zataja prawdę, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3”. |
|
|
|
miejscowość |
data |
Podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy |
Załącznik nr 4
WYKAZ WYKONANYCH DOSTAW
Lp. |
Nazwa i adres zleceniodawcy |
Opis dostawy |
Termin wykonania |
Wartość (w zł brutto) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
miejscowość i data podpis
Załącznik Nr 5
UMOWA Nr …
zawarta w dniu ………….. pomiędzy
Szkołą Podstawową im. Jana Ledwocha w Irzadzach reprezentowaną przez:
Dyrektora Szkoły – Jerzego Warzecha
zwaną dalej „Zamawiającym”,
Regon ……………, NIP …………………..
a firmą
…………………………………………………………………………………………………...
reprezentowaną przez:………………………………...…………………………………………
zwaną dalej „Wykonawcą”
Regon ……………… NIP ……………………
zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.) o następującej treści:
§1
W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu olej opałowy lekki.
§2
Dostawy będą dokonywane transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko,
wg zapotrzebowania zgłoszonego faksem, e-mailem lub telefoniczne przez Zamawiającego w terminie 48 godz. od momentu zgłoszenia.
Dostawy oleju opałowego odbywać się będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego.
§3
Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za dostarczony olej opałowy cenę brutto ..........................zł/l (słownie: ……………………………………………. ) łącznie
z podatkiem VAT i transportem za 1litr.
Cena ustalona w ust. 1 może ulec zmianie w przypadku zmiany ceny przez producenta
o wskaźnik procentowej zwyżki lub obniżki ceny potwierdzony dokumentem o zmianie cen przez producenta oleju opałowego.
O każdorazowej zmianie ceny Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie wraz z kalkulacją nowej ceny.
Wykonawca po każdej dostawie wystawi fakturę VAT.
Opłatę za dostawę oleju Zamawiający zobowiązuje się uiścić przelewem w terminie
30 dni od daty wystawienia faktury na rachunek Wykonawcy. W przypadku niedotrzymania terminu płatności Wykonawca może wstrzymać się z realizacją dalszych dostaw cząstkowych i takie zachowanie Wykonawcy nie będzie traktowane, jako niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy.
§4
Umowa zostaje zawarta do 31 grudnia 2020 roku.
§5
W przypadku zgłoszonej przez Zamawiającego reklamacji Wykonawca jest zobowiązany
w ciągu 3 dni roboczych zająć stanowisko.
§6
Zamawiający przewiduje możliwość, niżej określonych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru:
zmiany wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy za wspólną zgodą Stron.
§7
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mieć będą przepisy Kodeksu Cywilnego.
§8
Umowę sporządzono w dwóch jednakowo brzmiących egzemplarzach, po jednym
dla każdej ze stron
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
Dane szkoły
Szkoła Podstawowa im. Jana Ledwocha w Irządzach
42-446 Irządze
Irządze 126
woj. Śląskie
Szkoła Podstawowa im. Jana Ledwocha w Irządzach
Przewiń stronę na samą górę.
Wyszukaj na stronie
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.